lördag 27 mars 2010

Äntligen lördag

Klockan är nu 11:41, och jag sitter och myser under filten i soffan. Vaknade vid kvart i nio, körde ut till ransvik, och gick 1 och halv timma med Navajo. Det var suge väder, men ack så skönt med en långrunda ändå.
Ikväll, bär det av till en tjejkompis, där det ska partas med mina nyinköpta cidrar och vin. Gott gotti gott gott.
Samboianen, han har dragit ill danmark för att köpa horor.... NÄ, det har inte. Eller jo, han har dragit till Danske-land, men på fotbollsträningsläger för hoppningsvis hehe. Han åkte i morse, och kommer inte hem förrän på tisdag. Visst är det tomt när silverhanen åker, men samtidigt är det inte så ofta man är allena i huset, så jag klarar mig nog ändå ska ni se.

Annars, så är här en bild på blomsterlådan jag fixade ihopa till min pappa i måndags. Tog en gammal motorsågslåda ( har nog använts till det iaf)  och laserade den, trots det fula träet. Sedan skrev jag några rader om Pearl Habrour, fråga mig inte varför, är helt såld på Pearl Harbour ända sedan filmen kom 2001. Sen var det passande eftersom min pappa låg i flottan när han var yngre. Så nördig ja e, men den blev rätt nice ändå, så snyt er om ni tycker något annat ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar