tisdag 2 mars 2010

Potäderna blev till mos..


Idag har man tillbringat större delen av dagen i ett målarrum, med kollegan och ett gäng bänkar i behov av målning. Ja litta grön färg på kollegan hade inte heller skadat.
Igår var vi väldigt nöjda med vårt val av arbete, eftersom gårdagen var månadens utav tvekan mest deprimerande dag.  Hade en sån sjukt tråkig känsla hela dagen, och bättre var det inte i helgen. Men idag, när vädret var som en org....ja då var det inte lika roligt. men vi skötte oss väl. dooootida kickor..

Lördagen va....oj oj oj. Jag vaknade och kände riktigt hur potäderna började bli mos i huvudet. Kände liksom irritation bara av att öppna ögonen. men efter ett samtal från min polare, som ville mötas för en gemensam frukost, så kände jag hur hoppet nalkades. Men när vi då skulle iväg och passa en tid, ja då sätter sig sambon och lollar. Jag bara: Hallå??!! var du tvungen att gå o möga dig nu?? att jag precis ca 5 minuter tidigare, själv satt och lollade, det tänkte jag inte så mycket på. Stackars Homosapien, han har det inte lätt med mig inte...

När vi sedan är på väg in till Påarp för att besöka min gosiga morfar, ja då känner jag hur irritationen växer och växer,  av att höra mig själv prata....är detta normalt?? Kände för att ge mig själv en riktig jävla lusing pga av detta. Snackade mest skit liksom....´så sjukt.

Annars då? Njaaee...inget jättespeciellt. Min kise sprang ut som en brunstig älg på middagen! Hon var helt tossig pga av solen tror jag. undras vart hon lär sig allt??....;)  Jag = brunstig älg, fast obrunstig, vilket innebär att jag endast är älg....jaja..säkert många som tänkt förr. Marie-Louise den satans älga-fanen...

nä nu vet jag inte vad jag sysslar med längre, dags för dusch, och sedan gräsrundan med vovvsingen. och NEJ...vi ska ÍNTE röka på. Vi ska promenera, och skita. Ja hunden alltså, inte jag.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar