onsdag 3 mars 2010

Sista rycket!

Just i detta nueet, så bränner det i min degiga mage. Ja vi gjorde jävlart ièt så många satans situps på träningen idag, så ja ja trodde jag var på väg att föda fram något... helt sinnesjukt. Men man kämpade på och hoppades att valkarna kanske hade flytt sin kos tills imorrn. Önsketänkande månne..
Nu sitter jag bara och varvar ner o soffan tills gräsrundaan med min gosse nalkas dvs om ca 15 min enligt dagens schema ..:)
sen är det Greys kl 21:00. Soooooom man har saknat den serien. Den innehåller det mesta känns det som. Kärlek, hat, sjukdom, lycka, rikedom....ja i princip allt. Så djup man blev nu då..fy fan

Shit...mina fingrar hänger inte med alls på tangentbordet idag. Med det menar jag, att i mitt huvud så har jag redan skrivit ordet, men när jag skriver det ordet, ja då är huvudet redan inne på det andra.... förstår ni?
Kan bero på följande:

  1. Min hjärna innehåller mycket kunskap, så att impulserna störs, och därmed krampar fingrarna..
  2. Min hjärna håller på att drunka i överflödigt flott, och skickar SOS signaler till fingrarna i form utav rycknigar
  3. Min hjärna vill ta sig ur min skalle pga dåliga sociala och fysiska förhållanden, och drar desperat i nervtrådarna .
  4. Jag lider av svår träningsvärk i dom dorsala musklerna på underarmen..
  5. Mina muskler DÖR sakta med säkert
  6. Jag har "låtsats shoppat" för mycket på internet, och nu har fingrarna fått "gå till kassan" syndromet
  7. Jag kanske rent av hoppade över förskolan??  (nej det gjorde jag inte, minns specifikt ett förskoletillfälle då vi var på utflykt, och ja satte mig för att loolla på toan. Då rycker killen jag är kär i, upp dörren och tittar på mig med en sån avsky som 6-åringar kan ha, stänger dörren med munnen vidöppen, och byter skola.)
  8. Jag är slut som artist, och behöver RIKTIGT god och avancerad vård.
  9. Min kropp innehåller inte tillräckligt mycket alkohol för tillfället, vilket resulterar i grava ristingar.
  10. Jag lider av dödsryckningar...
Vilket tror ni?? tacksam för svar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar