söndag 14 mars 2010

Helgens bravader

Ja då börjar helgen närma sig sitt slut. Fredagn var lugn och fin, och totalt ren från både alkhohol och onyttigheter. Endast en ätardag ingår i mitt shcema nuförtiden, och det känns mycket bra. Tidigare har det lätt blivit hela helgen, men nu är det slut med det.
Lördagen som då skulle vara min ätardag, blev just det. Fast till mitt försvar så åt jag många olika onyttigeheter, men väldigt lite av varje. Åt mussli scones till frukost, fikade med lite kakor hos sambons syster och hennes famlij. Sedan blev det en kebabtallrik på kvällen, men den smakade jag knappt på förrän jag var mätt. Så det kändes över lag rätt bra måste jag säga. Överdrev liksom inte som jag brukar göra.


Men åter till gårdagen... hann med att gå en promenad på Kullaberg med voveven och company,  och även att träna sparring i Ängelholm med min personliga coach....det vet hon inte själv att hon är, men det har jag bestämt ;)
frammåt kvällen kom min bror, sambons syster och "kanske någon gång i framtiden" man..? Bloggaren kattfight och hennes man, och en annan polare var också med för att titta litta på FUCKING JÄVLA SKIT MELODI MÖG!!!! JAG...ska....ALDRIG....titta på det igen. Detta säger jag varje år, men detta året känns det väldigt väldigt sannt. Hur kunde denna lilla odugliga fula, skabbiga, snoriga, fluffiga, TANTIGA, wannbee old - smurf vinna???????? Jag skulle kunna....ja ja vet inte. Men NÄ....hon suger. Faaaaaaan!!!
Men vi hade iaf en riktigt rolig kväll, som slutade med att jag och kattfight helt plötsligt ville dra ner till stiffes...O my god säger jag bara...hur många olika slags maskar har vi i Höganäs? där var pepparkaks-maskar, smurf-maskar, anabola-maskar, alkis-maskar, räliga-maskar, stirr-maskar -m.m.... MEN...detta innebär inte att jag inte hade roligt där, för det hade jag. Sedan blev det efterfest hos kattfight, och med litta Baileys och singstar, så är halsen torr och hes idag. Men nu mina vänner...är det Gossip Girl. My show!

Tá Tá suckers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar