tisdag 30 mars 2010

påsk = pollenchockens början

Min homosapien har kommit hem!! wiiiiiiiiiii! öööh?......jo jag är glad på riktigt hehe.  Det verkar ha varit ett mycket trelivgt fotbollsläger som innhöll det som sådana läger brukar innehålla dvs: alkohol, spel, fotboll, killar, nakna killar, killar som låtsas-fiser, saker som tappats bort, lite gruff, tråkigt pålägg m.m......Men kul verkar det ha varit iaf.

Imorgon ska det tränas kickboxning, blev ingen träning igår pga av min allergiska chock som jag kallar det för. Trodde jag skulle kola vippen...JA....så illa var det faktiskt.....nästan iaf.......
Vi stod och klädde björk-ris inne i vårt målar-rum på jobb, och eftersom vi har haft det där inne nu i tre veckor, och dessutom fått med oss en del ris med pollen-korvar, så yrde det runder en HEL del mördar pollen där inne. Jag tror det tog ca 3 minuter, sen var jag igång och nös som en kastrerad perserkatt. Ögonen började rinna, och det kliade sjukligt mycket på alla möjliga ställen.  Men det värsta för mig är att det täpper till mina luftvägar. Blev väldigt tjock i halsen, och övervägde att gå hem...... men ville inte svika påsken... ;) så när ni nu kör runder i Höganäs och skådar vårt verk, tänk  då för helvete på vad jag och min brunstiga kollega fick genomlida för att ni satans påskakärringar ska få en så fin påsk som möjligt! (märk väl, att allt björkris som står utanför affärerna, med endast gula fjädrar..INTE är vårt) vårt....det sprudlar av kulörer och glädje...iaf om vi själva får bestämma.

So long suckers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar