måndag 5 april 2010

Mycket att fira!

Ja, imorrn åker alltså jag, min sambo, min bror och hans tjej till Cypern. Skall bli så jäkla gott att bara komma iväg en vecka och koppla bort vardagen. Kommer dock att sakna min vovvsing och kise-katt. Dom kommer att spendera veckan hos mina föräldrar, och jag vet att dom kommer skämmas bort som om dom vore deras barnbarn :)

I fredags fyllde jag jag år, 26, så inget särskilt egenligen. Men man fick ändå anledning att fira......efter en morgonpromenad med vovven, överaskade sambon mig med en bukett med 100 vita rosor (min favortifärg). Jag tänkte för mig själv, att ojdå, nu har han nog överdrivet lite...fyller ju bara 26. Men det var ju inte det hade syftade på egenligen. Nädå....ett litet frieri sitter väl aldirg fel ;) Dock utan ring, vilket är helt okej eftersom jag själv vill vara med och välja, vilket han visste. Jag blev väääälldigt glad, och glömde nästan att svara JA...hehe.
Vi siktar på ett bröllop i Aug, då vi antagligen inte ska ha ett kyrkobröllop, så att vi är sent ute är inget hinder enligt oss. Men vi får vi, får väl räkna lite på vad kalaset kommer att gå på.  Men planen är till sommaren iaf.  Jag är  så rädd om  dom nära och kära jag har kvar , och vill att dom ska vara med då vi gifter oss. Jag vill med andra ord ta vara på tiden, för man vet aldrig hur länge man får ha kvar dom man värderar högst.  Min mormor gick plötsligt bort i höstas, och det grämer mig något fruktansvärt mycket att hon inte kommer att få vara med när jag gifter mig. Hon har stått mig väldigt nära ända sen jag var en liten tramsa. Men morfar finns kvar, så den gamle gobben ska nog fan få vara med :) Don´t worry..

Nä, nu skall jag slänge mig i bingen, och drömma mig bort till värmare tider (förhopppningsvis imorrn)

ha det så bra, så höres vi om en vecka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar