torsdag 18 mars 2010

Skabb

Idag ska bär det iväg till Åstorp för en kollning (titta på) av bänkskiva till köksön. Tänkte att jag skulle klicka hem ett par lampor att hänga över ön idag också.
Min pappa fyller år på måndag, och detta har inspirerat mig till en idé. Jag ska...antingen gjuta en grejjimoj, där jag blandannat ska trycka ner litta grönt o grannt. Eller...så ska jag bara göra något med grönt och grannt. Kommer givetvis lägga ut bilder på detta när det är klart  dvs på söndag. FÖRSTÅR att ni knappt kan vänta...haha. men håll för guds skull ut..

Träningen denna veckan har varit obefintlig pga av min förkylning, vilket suger. Man tappar så sjukt mycket på bara en vecka, så hela nästa vecka får bli uppbyggnadspass eller vad man ska säga. Måndagen går ju dock bort eftersom den gamle fyller.

Fan..läste i tidningen att skabben har blivit vanligare i Sverige. Som falsk hypokondriker, så började jag ju nojja på direkten - tyckte mig känna djur, gångar, djurskit, krafs..slabb och allt möjligt under huden. Vaknar jag en dag med skabb...skjut mig då rätt i hooodet, för sånt klarar jag ICKE av. djur som lever i huden...urrrghhh (klökning med stängd mun)

Annars då? Jag längtar något fruktansvärt efter våren. Vill börja jobba i trädgården på alla idéer jag har för i år. En hel del har sin stomme av hönanät..yeah yeah. Jag har dock en tendens till att förhasta mig med vissa idéer. Förra sommaren kom jag plötsligt på att jag minnsann skulle ha en damma-fan! Jag började gräva som ett utsketet sviskon, och kom sedan på att OJ...här skulle jag ju ha en gång också.... Jaja, det ordnade sig ändå, och dammen...ja den läcker som ett soll trots gummiduk och murbruk, men det får jag väl ordna så småningom.

Nä,  nu får jag återgå till mitt arbete, för här blir inga barn födda...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar