söndag 25 april 2010

el bado de animales..

Igår tog jag modet till mig och sa: 20 st sockermunkar tack. Annars brukar jag alltid skära ner på antalet för att människan som står i munka-boden inte ska tycka att jag är svinig. Men igår, då sket jag i det, och följde mitt hjärta....hehe. SÅ sjukt gottigt!!!

Kvällen spenderade vi tillsammans med granna vänner, och festade litta. Sedan drog vi till trappan, men det är färsta gången någonsin tror jag, som jag faktiskt inte tyckte det var så särskilt bra där igår. Annars har jag alltid jätteroligt på trappan på marknadslördagarna. Banden som spelade sög, musiken som spelades av DJ:n sög, nä tacka vet jag Lotta och världens bästa servitris...grejer det.

Idag har jag badat odjuren här hemma, dvs både katten och hunden. Navajo fick bad-fnatt som han alltid får efter att man badat honom, och sprang runder som en tosing i trädgården. Vintra stackaren, hon slutade näst intill att andas när jag schamponerade henne och stod stelt som en pinne i badkaret. Men vilken katt alltså, har aldirg varit med om en sån snäll gose-stomp innan, speciellt inte när det handlar om att tvätta henne. Många katter klöser och fräser vid blotta tanken på vatten, men inte Vintra inte. Snäll som en amöba.



Här ovan hade han ingen aning om vad som väntade honom - bad
Nybadad!


Vintra-kisen visste inte heller vad som väntade....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar