onsdag 19 maj 2010

Grisalampan är på plats!


Denna tavlan passade jag på att fotografera när jag var hemma hos min bror i lördags. Den målade jag till honom som julklapp förra året. Lite arn-inspirerat med tanke på svärdet som jag faktiskt målade utifrån en bild på svärdet.. Resten är egen-inspirerat.


Här ser ni vår nya kökslampa!! Själva lampan har en kompis fixat till mig ifrån hans arbetsplats, där en massa sådana här hänger/har hängt uppe i det höga taket. Men den såg inte riktigt ut sådär när jag fick den, utan den har putsats, och själva upphängnings-anordningen, lamphållaren alltså, tog jag från en annan gammal lampa som jag ordnade ifrån mitt eget jobb. Den lampan var dock inte lika fin som denna, så den fick alltså agera reservdels-backup. Jag har letat efter något liknande denna lampa jättelänge, så nu är jag väldigt nöjd. Och sladden som hänger och skräpar på bilden är numera uppfäst i taket :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar