måndag 31 maj 2010

nannig som få

nu e jag så slut i hela kroppen som man bara kan bli!

Dagen började med 40 minuters powerwalk med doggen  kl 04:45 imorse. Efter det nalkades en jobbedag som bestod av mestadels springvatten-reparationer och backspolning :)

Efter jobb åkte jag och doggen ut en runda till svärmor, där Navajo fick leka med sin bitch.
Sedan skyndade jag mig hem för att göra klart en tatueringsskiss till en polare från kickboxningen, som blev väldigt nöjd med resultatet. det var tacksamt!

Kickboxning, sedan hem och ut med doggen igen. Kvällen avslutade för ca tio minuter sedan med att gräva ner elefantgräs som jag fått utav harkeltanten och hennes karl, som numera kan titulera sig "trädgårdsslaktaren" Stackars harkeltanten var till en början ovetandes om hans lynchning av elefantgräset.....men ack så tacksam blev jag ;)

Nu sitter man på dass med datorn i knäet. Jag sitter alltså inte på  RINGEN, utan UPPPE PÅ LOCKET, tro inget annat....sånt sysslar inte jag med. trsss.... var på väg att borsta tänderna, men hamnade på toastolen istället. jaja..så kan det gå när man inte riktigt vet vilket som är röven eller huvudet...

sov så gott, så höres vi i Kalmar krona häkte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar