söndag 30 maj 2010

Tre-udden upp i röven!

Just nu, tiden innan man ska gifta sig, borde vara den bästa tiden i sitt liv skulle ja tro. Det är det på många sätt och vis också, tro inget annat.  Men ibland  blir ju inte saker och ting som man tänkt sig.  Som jag har analyserat tidigare, så känns det ibland som att det inte är meningen att man ska vara lycklig mer än precis en liten stund. Sen vill livet bevisa att allt inte är lycka, och lugn.
Jag ÄR lycklig för att jag ska gifta mig, och för att jag tror attt den dagen kommer bli en av dom bästa i mitt liv, eftersom  mina nära och kära kommer vara där, samlade för att ha roligt. Och trots att djävulen som har en tendens att dyka upp i mitt liv, är tillbaka,  så ska allt fanomed bli bra tillslut!  När man går runder och tänker motsatsen, då blir inget till det bättre.
Till alla er som oroar er för att förlora någon eller något, och tittar ner i marken för att inte visa tårarna....  upp med hakan, och kämpa mot oddsen, för det GÅR att lura "han" med hornen, det är jag övertygad om, om jag så ska sno hans satans tre-udd och köra upp i röven på honom! ;)

Kramen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar