fredag 7 maj 2010

Vår-käck

Ja då sitter man här, nersnuskad i soffgropen, med lösgodis, lantchips, och citronläsk. jag skulle egentligen till en polare idag och gå igenom lite låtar till hennes brors barns dop. Men min allergi har varit segdragen denna veckan, och vill inte alls att jag ska ut och fara i detta tillstån´d dvs: snuvig, tjockhuad, sleden, snärtig, slibbig, kantig, plöfsig, tjock, rääli....o litta té!
Ikväll är det alltså mys och snys som gäller. Imorrn, tror jag att jag kanske ska ta och slirka i mig lite rödvin, det var något som jag kom på alldeles nu, och homosapien sambon som ligger o snuskar sig i högersoffan, vet ingenting om detta....schysss. Nä ja kan nog undvara ett litet glas till honom också, bara han håller sig till sin soffa ikväll så.. annars saedan i gaveln ska det sopas golv med honom!
Märk väl att jag är kaxig då homosapien sambon inte vet vad jag skriver...

Imorrn, om vädret och mitt allergiska tillstånd tillåter, så ska det läggas sten intill min nyomgjorda rabatt. riktigt vår-käck har jag blivit om jag själv får säga det.

Annars va, så kom ja till jobb idag med två olika skor på fötterna.....JODÅ SÅ ATTE....en sko med stålhätta och sånt shit, som alltså är min jobbesko. Och en joggingsko på den andra. Vad hade dom gemensamt? jo dom var båda svarta....haaarregud som man får till det ibland.

see you in hell ( i min rabatt inklusive regn )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar