söndag 3 oktober 2010

di gamle, di slirade natten lång!

Ja det är väl synd o säga att jag har varit duktig med att uppdatera min blogg. har en del att fylla i, men vad gäller bröllopet, så  tänkte ja dra hela den storyn vid ett lite senare skede. En hel jävla roman att pränta där ju, o det giiiiiider den gamle inte nu.

Igår, så slirade jag och tillsist 9 anda tanter in till HBG för att käka på Cantina. Det var hyvens gott, och därefter drog vi vidare för att trakassera Helsing. Mot förmodan så var det riktigt trevligt där, men med tanke på sällskapet så var det ju egentligen inte helt otippat. Min wing-mate är en riktig liten räva-jäker och lurade i stackars fogliga mig en whisey shot. Förkyld som ja e så avslöjande min näsa nada om innehållet, så viiips så slank den ner. För helvete vad räligt!
Nåjja, det visade sig att planen var att gå tillbaka till Cantina för fortsatt porr-dans eller något sånt.... och jag måste säga att jag hade väldigt mycket fördomar även om det stället. Men ack vad man ska vara försiktig med fördomar. Vi hade så satans roligt, och musiken var grymt bra. Vårt lilla gäng som blev större och större, med både gammalt men även nytt folk, höll god min hela kvällen och natten lång, och lång blev den. Kan inte minnas sist jag var ute till halv fem, typ när ja var 7....typ.
Chockerande nog enligt mig själv, så blev jag uppbjuden två gånger, minsann inte var dag! nu när man är gammal o sleden, o gift o tradig haha..så räknar man inte med sånt.  Jag tackade iaf nej till den första killen,  ( riktig liten slibb-gök som var full som en gammal manet, men jag var lika trevlig för det och tackade helt enkelt bara artigt nej, finns ingen som helst anledning att vara nochalant och käka upp fingret som en jävla vithaj på folk som faktiskt vågar be om lov), Den andre killen tackade jag dock ja till, han var hur trelivg o go som helst, och dessutom min Wing-mates polare så ja kände mig trygg i sällskapet. Dock så tycker jag synd om honom, för i det skicket jag och mina kläder var i - dvs genomsvettiga, så hade jag inte bjudit upp mig själv för 1 miljonkr. uschrr.. pinsamt (okej 100kr iaf..)
 El summo de kardemummo är att kvällen/natten var en av dom bästa på länge, enligt min regelbok då. Fler sådana här kvällar eftersökes. Sätta in annons i HD kan vara en tanke....jo...det ...sk

Nu, är det soffläge i el soffo del högro, och chocklad och power dryck är inhandlat. Imorrn är det jobb som vanligt, och det måste man ju ladda inför......suck.

2 kommentarer: