måndag 4 oktober 2010

Monday yippikajej!

Lunch nu då, och då undrar ni kanske: hrm..vad kan Mare tänkas ha ätit till midda idag då?? jo, det ska ja genast tala om för er.....ett glas mjölk, och en proteinbar sod tydligen på matsedeln idag. Jag känner verkligen hur mätt jag är, och hur äcklad jag är utav en riktig fin måltid....jodå så atte...

Idag var det meningen att jag skulle träna kcikboxning som jag inte har kunnat göra nu sen någon månad tillbaka pga knäet. Men, nu har man gått och blivit genomförkyld, och penicillin o sånt shit käkar man oxå pga visdomstanden.Så det blirla ingen kcikboxning idag inte...satans mög.  Gnäller...vem, jag? awwwwwnääääh.....   jo det får jag väl säga attt jag gör till en viss del. Det komiska är att förra veckan, då min homosapien man sa på morgonen lite snyftandes att: ooohh, ja håller på o få ont i halsen ja....   mmmmm sa ja. Sen sa han: ojdå ja börjar visst  bli lite förskyld oxå..uschr..  Då säger jag bestämt, och utan någon som helst medkänsla : Jojo, men ja tror inte du dör... Tosig som en jävla indonesisk grönfink blev han.

Igår låg man själv i soffan o trodde mig vara på väg att dö. haha.. som man bäddar får man ligga.. jaaah, sånt e det! nä nu ska man snart tebax till jobb och lyssna på mer rihanna och hennes only girl, klart bästa låten på länge. Så vi hörs, tack för köffet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar