fredag 8 oktober 2010

Doping kontroll

Fredag idag om någon stackars sate har missat det..
Schemat löd, och lyder:

Dagen började med jobb, vilket avslutade med att jag satt med och intervjuade två personer som sökt en tjänst hos oss. Jag tog med mig en dubbel-latte, mycket viktigt.. som stöd.

jag stämplade ut kl 12:00, och hämtade hem el vovvo, som spenderat sin dag hos sina morföräldrar dvs min mamma och pappa. Där trivs han som bananen i skalet!! Bortskämd?? awwnääää....they lööööve him!

el vovvo och jag promenerade en liten runda, och därefter lade jag mig i el soffo del högro för att vila en liten stund. Efter 2 timmar vaknade jag, och kände mig som en inhyrd transvestit på en förskola....fy fan vilken huvudvärk! Man ska INTE vila middá i två timmar...sanna mina räliga ord.

Därefter jumpade jag i badet som det svettiga, sportiga, degklump jag är. En bok i ena handen, och ett låtsas-glas med rött i den andra...och så njöt man.

kvällen bjuder på en kväll hos två kompisar, iceman, och Goose. ja Goose dör i filmen Top Gun, men det är inte som är grjejen. Han var ju klockren så länge han var med i filmen, det som räknas. Jag har blivit hotad att sjunga karaoke tillsammans med Goose, men min förkylning kan komma att bli ett problemo.... funderar på att dopa mig, men jag har hört att Goose utför kontroller då och då, så....

NU: ska jag ut med el doggolito innan vi ska iväg, så ha en stentuff kväll, och svälj inte för mycket skit.
Tá Tá!

3 kommentarer:

  1. Jag håller som bäst på att koppla in Wii:et och Iceman har fixat en USB Hub för sköna battles. I det här fallet känner jag mig mer som utmanad än utmanare, till och med mitt sångsjälvförtroende hade satt stopp för att utmana ett proffs.
    Är man förkyld så får man bara dricka mer...

    Goose

    SvaraRadera
  2. hahaha....Gosse is aliiiiiive!!!!

    SvaraRadera