torsdag 21 oktober 2010

Håse-monstret bor i tvättmaskinen..

Jag vägrar tro, att det bara är jag som inte lyckas hålla ordning på mina håsor? Jag FÖRSTÅÅÅÅÅÅR inte var dom tar vägen?? För ett halvår sedan, ägde jag ca 263 par håsor, och nu......15 st omaka håsefodal. Jag har alltså inte ETT par korrekt ihopaparade håse-fickor. Men vad har egentligen hänt? någon bor i min tvättmaskin.........och denne någon...är i ett stort  behov av omaka håsor. Han/hon sitter strategiskt utplacerat så att ja varken ser eller hör, och sedan BAAAM!!!så är håsorna separerade....det går kvickt, men definitivt inte smärtfritt för varken mig eller mina håsor... Det gör ont i själen, när ja tänker på vad dom hinner känna innan det är över. terror......absolut hög nivå av terror...
Det är nämligen så attt jag alltid lyckas fattas en av fot-kådisarna när jag har tvättat. Och ja..ibland är jag väl inte så jätte nogrann med att jag får med båda strump-fjumparna i samma omgång tvätt, men ändå... detta svinn liksom....vad påsegår egentligen??
 Det har nu gått så långt att jag på morgon inte gives a shit about vilken färg på el strumpo-loccos ja tar på  mig. Nu snackar vi inte mörk grå, och svart....nä nu jiddrar vi rosa vänsterhåsa, grön och vit prickig höger håsa. SO WHAT?! Håse-monstret är ute efter att knäcka mig, men det tillåter jag inte. Jag tänker fortsätta att bära omaka håsor, tills min sista hosse-påse är förintad.....I will not surrender! Leave no man behind...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar