söndag 6 mars 2011

Melodi....festival??? hallå??

Jag ska alldeles strax iväg till studion för slutararbetet på min låt, hoppas hoppas hoppas att vi får den färdig!
Egentligen hinner jag inte skriva nu, MEN..jag måste kräka av mig lite galla ( som jag för övrigt har gjort på riktigt nu nästan fem dagar sammanlagt) över skitet som gick vidare i melodifestivalen igår. Melodifestival....borde kallas tondöva-rövasvetts-festivalen.... aarrrrhhhh vad tosig jag blir av o se på hur svenska folket skickar vidare snusk sunkiga låtar vars artister borde anhållas för hets mot folkgrupp!! Nä...förstår inte varför jag varje år lockas till att iaf titta på en av finalerna, när man egentligen borde elda upp både sin tv och sitt hus för att slippa se pissmöget!! JA...jag 'är arg, fast jag inte har med det o göra, men vafan...nån måste bli tosig :) Jag och min bror satt och svor omlott, och funderade på att slita av våra huvuden och sedan stampa på dom. Och efter stampningen, så skulle man även kunna ta bilen, köra över det, backa öve det igen, och sedan slå ihjäl det med en snöskyffel! Allt detta för att slippa höra och se mer av dom som gick vidare... puuuuhh..nu är jag trött i mina ilskna fingrar.

Tá tá!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar