lördag 5 mars 2011

Kallops

Gårdagen var en väldigt annorlunda och omvälvande dag,  då mycket vändes upp och ner, och oron tog övetaget tillsist. Visste inte riktigt var jag skulle bli av, utan ville bara somna, vakna upp och inse att allt bara är en dröm. Tyvärr är det inte det, och att acceptera det blir ibland bara för mycket tror jag. Idag känns det annorlunda, även om en del av oron alltid ligger och pyr under ytan. Det kommer man aldrig ifrån när det konstant finns något som inte är som det ska. Men idag är det nya tag, och fightern i mig har tagit överhanden igen. Hoooyaaah!!!
Ikväll ska jag, mannen, vargen och brosan hem till föräldrahuset och käka kallops....mmmuuumma! Inte fy skam att bli bjuden på riktig husmanskost en lördagkväll.
Imorrn blir det förhoppningsvis en runda till studion för slutspurten av min låt inför galan. Ska även köra en del träning på säcken, så flåset inte flyr sin väg helt och hållet. Satan vad det ska vara lätt att tappa kondis och så när man är krasslig. Men det går väl ´la fort och få tillbaka den får jag hoppas.
ha en riktigt bra kväll nu, återkommer imorrn! Tá Tá!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar