måndag 1 augusti 2011

DÖ med dig din gamle tanta-fan!

IDAG...gick jag upp tidigt, för att skjutsa pappa till läkarstationen. Halv åtta snurrade man in på vändplatsen, och off he went. Jag hann svänga på ratten och köra ca fem centimeter, UTAN..att kolla om det kom en tosig gammal cp kärring som en missil från ett gammalt f-16 plan. Jodå..mycket riktigt kom där just en sån jävel. Jag kände aldrig att jag skulle ha kört in i henne, men hon stannade ju givetvis och blängde bakåt på mig. Great tänkte jag...

Kärringen parkerade sin bil innan jag ens hann gå ut och göra en damage control, och om jag överhuvudtaget hade varit och nosat på hennes sida av bilen. Tant-aset flög ur bilen, riktade sitt snuskigt gamla t-rex finger på mig och skrek: DET VAR DITT FEEEEEEEL!!!!  Jaaaajaja sa jag, jag har inte sagt något, lugna dig för fan!

Jag kollade på hennes bil, och visst..hon hade några repor på sidan, men jag tyckte det verkade märkligt, menn gav ändå henne mitt nr och namn. äcklet kröp in på läkarstationen, och jag kollade vidare på min bil för att se vart jag alltså skulle ha träffat hennes. Inte en endaste scratchi scratch på min!!!??? hrm... jag kollade närmre på hennes, och såg att hon hade en stor fucking bula på sidan, och fullt med påkörningsrepor runt hela jävla bilen! Jag gick in och frågade receptionisten om hon hade sett det hela. Ja, jag hade fönstret öppet, och jag hörde absolut ingenting så du kan inte ha kört på henne... TACK

Jag väntade ur käringen, och haffade tag i henne. DU: skadorna på din bil kan jag omöjligt ha åstadkommit, för det första så varken kände jag, eller hörde att jag ens kört in i dig, och dessutom så har jag två vittnen till det oxå! OCH.....din lusätna jävla yllekofta till käringajävel, så måste din bil fanomed ha varit stand in reserv till radiobilarna på liseberg så många repor och bulor du har på din sunkiga låda till bil!!!! så suck on that you old "hagga". hon fattade  vinken och sa att: vi glömmer väl detta då...men det var verkkligen en kraftig en smäll säger hon. Kraftig smäll??? !!  du, hör nu här: om du inte tar ditt schletna apelsin-arsle till bakdel, lastar in det i ditt textilmals-ätna säte, och slirar härifrån inom 2,8 sekunder....så ska du få se på en kraftig smäll, det vill jag lova ditt satans spektakel till pensionär! Se Té och kom väck och det e NU!!!! ......jag har för mig att jag sa något i denna stilen, men med vissa omredigeringar kanske...   men hon kommer nog inte ringa mig iaf, och gör hon det, ja då ska jag jävlar i mölle mosse ALDRIG sluta ge henne en kraftig smäll. CLATCH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar