tisdag 12 juni 2012

Compressions tights!

Ja då köpte man sig alltså ett par compressions tights igår från battlewear. Dom är ursnygga, sjukt sköna och ska enligt källor vara riktigt bra för återhämtningen, blodcirkulationen, mjölksyra osv... så jag känner jag mig RÄTT så nöjd med köpet.

För övrigt så kommer dagens träning endast bestå av styrka och en liten promenix, för tiden räcker inte till för något mer tyvärr. Men en vilodag kan kanske göra lite nytta.

Ikväll blir det bio med brorsan och robban. Snövit är det som gäller, ska bli intressant att se hur man lyckats skildra den sagan på ett nutida sätt. Yeeeahh looking forward to it!

Annars? Jobb, jobb, jobb.... nedräkningen har börjat mina vänner.. efter fredagen ska jag inte lyfta ett finger i jobbeväg, sanna mina ord... haaaaaj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar