måndag 19 april 2010

bröllopsdagboken..

Bröllopsplaner....

Så roligt det är man går i bröllopsdimman....haha. Det är det ENDA jag tänker på i stort sett, fråga mina arbteskamrater. Det är allt ifrån festlokal till ring, och dittan och dattan...och så får jag inte glömma dotten och dötten ju...

Förlovningsring är beställd, kommer förhoppningsvis på fredag, och vigselring är i princip bestämd, men jag tror jag sparar litta té.. ;)

Bröllopet kommer att äga rum i augusti i  väsby kyrka, ja det blev kyrkan ändå. Jag ville ju gifta mig ute, men ju mer jag tänkte på allt som ska klaffa, så valde jag den lätta vägen. Vart bröllopsfesten kommer äga rum är inte 100 procent, men till 98 procent så har vi hittat ett ställe som jag gillar som faaaaeeeen. Men vi får se.

Annars va...så har jag hittat min kökslampa idag!!!  Då undrar ni kanske..jaha..var har hon varit och handlat nu då? men N´Ä! jag har inte handlat, jag har heller inte stulit, jag har inte byggt...inte ännu..men snart kommer mina om-modifjngasfingar fram, och DÅ jävlar i havet skall ni skåda verket. Nu tar jag nog verkligen ut händelserna i förväg, för vad det handlar om...det är en gammla bygglampa....en sleteden sådan. Precis som jag ville ha det! Har letat efter en industrilampa nu ett bra tag, men dom är sjukt dyra, iaf dom jag velat ha. Så idag hittade jag en gammal jäver på jobb..som inte används, utan som har legat där (jag citerar en kollegas uttyck) "sen tidernas begynnelse"  så ingen skada skedd när jag tog den....yeah yeah! Jag var i extas..som vanligt när jag hittar något.
Nu tänker ni alla säkert samma sak: MEn homosapien-sambon då? vad kommer han tycka om en gammal sleden plåta-skål?? Tjaaaaaeeeee......det ska han bara precis ta och skita i! för den ska banne mig upp över vår köksö, och därmed bubbelbada!!

see yah later för nu måste ja käga litta innan träningen.´

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar