söndag 11 april 2010

Sista dagen är kommen...på Cypern dvs

Jaha...vad ser man när man vaknar då? ja inget annat än en grå jävla dassig himmel, och blåst så det skriiiiger i väggarna här. Men men..sånt man får räkna med när man åker innan högsäsongen är kommen. Vi har dock ändå fått njuta av sol vissa dagar. Morgnarna har alltid börjat bra, men sen har det dökit upp lite moln som sedan har blivit tätare och tätare. Igår var det rätt nice fram tills 12, ett tiden....sen blev det rätt dimmigt. Solen tar ju dock lite ändå ;) Sen ska man inte bara tänka på brännan, för den försvinner på typ 2 dar. Jag har haft en jättebra semester men både sol, bad och lite shopping. Framför allt så har vi fått vilat upp oss, och det var det som var tanken med denna resan, att bara få komma ifrån vardagen hemma. Saknar min vovve och kise något fruktansvärt mycket bara!!
Vi har hyrt cycklar, vi har spelat minigolf, och vi har kollat in en riiiiktigt dålig show på på hotellet tre kvällar haha. bara för att sitta och snacka skit om dom som var med i den osv...hehe. nä nu går min betale-tid ut, så jag får fortsätta när jag kommer hem mina vänner,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar