söndag 26 december 2010

nya tag! igen..

Ojdå...nu blev det visst en liten liten paus i skrivandet här igen. Har haft sinnesjukt många bollar i luften, vilket jag fortfarande har, men nu har jag nog fått lite balans med i bilden också, ibland iaf. Sen inträffar det ju alltid överaskningar här i livet, både positiva och negativa sådana. Just i mitt fall så har det rört sig om negativa, men ur det får man försöka hitta ljusglimtar. Dom finns :)

under tiden då jag inte har dokumenterat så har jag iaf hunnit med att gå två kickboxningsmacther, varav jag vann den ena. Den andra fick läkaren avbryta då min näsa kom emellan motstånderskans knytnäve och mitt huvud uuuoooopss?! Jag kände ett "knak" och sedan rann blodet till jävlar i det kvickt! eftersom jag inte kunde fortsätta så blev min andra macth inställd, vilket inebär att hon automatiskt vann den. Så av 3 st tävlande, så kom jag sist....tråkigt, men så är reglerna.



har även hunnit med att tatuera mig, på revbenen. Jag valde en text som jag skrivit själv, som en liten påminnelse till mig själv att man alltid ska kämpa, för det finns fanomed alltid hopp. Det är känslorna som min pappa inger mig, och det vill jag leva efter.




Jag har dessutom börjat att sjunga i en studio, något som känns skitkul! Jag har väl alltid haft musiken nära hjärtat, men har aldrig riktigt vågat ta tag i det. Men hallå  jah, livet varar inte för alltid, så när ska man våga om inte idag? Har spelat in en cover på låten som jag sjöng på min numera bästa väns bröllop för ett par år sedan som hon nu fick i julklapp. Kändes riktigt kul att kunna göra det för henne. Men jag vågar dock inte lägga ut den här, eftersom musiken inte är min egen utan köpt av en sida på nätet. Man ska tydligen ha en massa tillstånd o sånt shit för att kunna använda det i sådana sammanhang. killen som äger studion ska däremot göra en egen verision av musiken, så smakprov kommer vid ett senare tillfälle!

Nu...ger jag mig för ikväll. Vill inte chocka fingrarna.. ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar