lördag 13 augusti 2011

hue-förstoppad

Kan man vara förstoppad i huet?? borde vara fysiskt omöjligt, men man vet liksom aldrig med mig...?  känns så..huvudvärk á la dag tre..misstänker att det är något med bihålorna, för det brukar börja på det viset och bihålsinflammation är något jag drar på mig minst en gång om året. we liiiike!!! njää... men en dag i sänder, kan ju vara en mild liten söt och trevlig förkylning oxå. En sån som man liksom vill mysa lite med...mmm så söt så!! just det!
jaha..nä annars så vet jag inte riktigt, inga planer för idag mer än en liten tripp till hbg med brorsan o kanske hafsa i sig nån kaffe, och sen långis med vargen. Ikväll får se, ska upp tidigt och jobba imorrn, så nån fest blir det ICKE mina vänner! Ska nog fortsätta lite med min låt oxå, och kan kaaaaanske låägga ut ett litet smakprov här om det låter hyfsat. Som ni kanske vet så äger jag ju ingen studio på riktigt, utan gör musik och spelar in sången här hemma i datorummet... ja hör och häpna hon har flyttat ut från garderoben! ;) Men ljudet kan alltså inte bli tippidi topp tippat. Men..tanken är att när jag har några låtar klara så ska dom spelas in i en studio, så man sedan kan börja skicka in till lite olika ställen. Man har ju inget att förlora direkt.
Nä nu väntar el duscho hotto...hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar